آموزش جهت برقراری ارتباط با ادمین

جهت برقراری ارتباط با ادمین و باز کردن تیکیت میتوانید از این گزینه استفاده نمایید .


 

پس از وارد شدن به این قسمت گزینه Create a ticket  را میزنیم :

 

 

در این قسمت برای پشتیبانی یک تیکت ارسال میکنیم که در قسمت Subject موضوع و در قسمت  Massage متن درخواست را تایپ میکنیم و در نهایت در قسمت Priority اولویت را مشخص میکنید و گزینه Save را میزنیم.

  • 77 Usuários acharam útil
Esta resposta lhe foi útil?

Artigos Relacionados

راهنمای حذف کلی ایمیل ها در Roundcube

گاهی به دلیل دریافت اسپم یا گذشت زمان تعداد ایمیل ها آنقدر زیاد می شود که حذف تک تک آنها کاری...

آموزش ساخت Apache Handlers

هندلر (handler ) چیست؟   handler پاسخ داخلی وب سرور Apache نسبت به نوع واکنشی است که روی...

آموزش بکاپ گیری و بازگرداندن آنBackup_Restore

آموزش بک آپ گیری و بازگردانی در دایرکت ادمین ابتدا وارد کنترل پانل هاست بشوید . گزینه...

آموزش زمانبندی کارها در دایرکت ادمینCron Jobs

کرون جاب (Cron Jobs) چیست ؟ در زبان PHP اگر شما بخواهید کدتان اجرا شود باید فایل PHP تان را...

آموزش ارسال خودکار پاسخ ایمیلAuto response

با استفاده از  Auto Response پیغام ذخیره شده در  Email Auto Responding با دریافت هر نامه بصورت...